:)))

skola idag .. ganska segt men roligt ändå =) tror jag sträckt min vänstra skinka ! :P men men , efter skolan stack jag hem och när mamma kom hem fråga hon om jag ville följa med till familia och vem vill inte det så blev en runda till familia köpte inte så jäätte mkt blev en klocka,piercing och ett par byxor . jag e näjd iaf =) thnaks mom <3 sen på vägen hem så börja vi snacka om nått som blev väldigt intressant tycker jag ! hahah vill helst inte skriva det för om vi inte gör det är det nog inte så kul , men hoppppas verkligen det händer !! det skulle vatt så himmla kul :D blir bara så glad över tanken ! :D men men orkar nt sitta här mer så ja går o kollar simpson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0