jäävlaar XD

ojj fifaan va länge sen det va jag skrev ;o hahah men aja 
ska väl berätta lite kortfattat vad jag gjort på mitt sommarlov =)
i början av juli åkte jag till kroatien va där 10 dagar sen vidare till BOSNIEN :D
där jag hade riktigt kul med mina kusiner o mina vänner =))
hahah kan ju bara säga att folket i bosnien och i sverige verkligen är heeeelt annorlunda både på bra sett o vissa dåliga :P men en rolig sak är när man hälsar där så brukar man pussa på kinderna så nnär man kommer tbx till sverige  man bara ojdååå .. haha :$ men ja det va riktigt varmt fast som tur va hade alla AC :P
sen åkte ja hem till sverige o det dröjde inte länge innan skolan börja .. o nu sitter jag här i sverige :P
inget fel på det ;) kommer lite bilder =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0