after all, you said you betrayed me

Det va du som fanns där för mig när jag mådde som skit 
Det va du som fanns där för mig när alla svek
Det va du som sa att jag förtjäna att må bättre
Det va du som sa att jag alltid kunde komma till dig o prata om det behövdes

Men nu vem är det nu som finns när jag mår skit 
vem finns där när någon sviker
vem finns där o säger att ja förtjänar bättre
vem kan jag nu alltid komma till om jag behöver prata ?

Min vän jag hoppas du förstår vem du är o jag kommer sakna dig av hela mitt hjärta 
förlåt för att jag försvann när du behövde mig som mest . Men nu när jag behöver dig som mest finns du inte där.
Tack för alla gångerna du orkat lyssna på mig dom gångerna du tröstat mig.

Jag saknar dig. 

/nermina


Kommentarer
Postat av: natha

awwe :( finns!<3

2010-05-17 @ 18:32:03
URL: http://blindloove.blogg.se/
Postat av: fadia

Vet inte vem eller vad du menar. Men ville bara säg att du kan alltid prata med mig om det är något. Du kan lita på mig fortfarande. Vi kanske inte är så mycket längre men gammal vänskap rostar aldrig! <3

2010-06-04 @ 23:08:34
URL: http://jungledrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0