yeah

så nu har mitt rum blivit färdig målat eller ja halvt måste måla det en gång till 
haha de e ändå nt ja som målar (aa
just nu sitter jag här o har allmänt tråk xd
funderar på att lägga mig snart måste ändå vakna hyffsat tidigt eller jag måste inte men det blir så eftersom pappa & mamma går upp kl 8 o börjar jobba o banka så man nt kan sova ! skitnajs ..
och är det bara jag som stör mig på när tjejer tar bilder på sin mage o drar in den allt va det pallar lixom hallo man ser att ni drar in den ? så snällla lika bra att låta den va normal eller skit i o lägga ut bilder på er "fina platta mage" för den blir inte så platt när ni drrar in den utan mer som en skiidbacke .
men men inte jag som skämmer

ut mig haha bjuder på en bild sen i somras  !

Kommentarer
Postat av: fadia

haha jag håller med om det du skrev om folk som drar in magen.. haha så fult är det!

2010-06-04 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0